50 дежурни екипа на ЧЕЗ всекидневно ще се грижат за комфорта на клиентите по празниците

Компанията преустановява планираните прекъсвания за периода от 1 до 6 май

 

ЧЕЗ преустановява планираните прекъсвания на електрозахранването от 1 до 6 май 2014 г. и е създала необходимата организация, за да гарантира спокойствието и уюта на клиентите в празничните дни. Петдесет дежурни екипа на ЧЕЗ ще се грижат за отстраняване на авариите в периода 1-6 май. В допълнение към аварийните групи, които ще дежурят, ЧЕЗ разполага с още 150 екипа в готовност за реакция на цялата обслужвана от компанията територия с площ от над 40 000 кв. км. При извънредни обстоятелства дружеството може да мобилизира общо 1100 специално подготвени и обучени служители.

„Пожелавам на нашите клиенти да се насладят на хубаво време, спокойни и безаварийни майски празници. Нашите дежурни екипи ще се погрижат захранването да бъде възстановявано максимално бързо, ако в шестте почивни дни възникнат извънредни ситуации,“ каза Виктор Станчев, директор „Експлоатация и поддържане“ в ЧЕЗ Разпределение България.

Денонощно на разположение на клиентите на ЧЕЗ е горещата телефонна линия 0700 10 010. За по-голямо удобство клиентите могат да използват автоматичното меню за аварии, което се намира на бутон 3 и им позволява по-бързо и ефективно да се информират в случай на аварийно прекъсване.

От 2014 г. на разположение на клиентите е мобилната версия на сайта на ЧЕЗ m.cez.bg, където те могат да се възползват от уникалното за България онлайн приложение „Планови ремонти и аварии“. То предоставя информация в реално време за непланираните и планирани прекъсвания на електрозахранването в техния район, както и за очакваното време за възстановяването му. Повече информация може да бъде намерена на уебсайта www.cez.bg.

Пресцентър на ЧЕЗ България

е-mail:communications@cez.bg