Енергийният омбудсман на ЧЕЗ организира Ден на отворените врати в Петрич

Радослав Димитров продължава открития си диалог с клиентите на компанията

Първият Енергиен омбудсман на ЧЕЗ в България - Радослав Димитров, организира Ден на отворените врати в Петрич на 23 април 2014, сряда. Инициативата ще се проведе от 11.30 ч. до 13.30 ч. в сградата на Центъра за обслужване на клиенти на ЧЕЗ в Петрич на ул. "Цар Борис ІІІ" № 26   Желаещите да се срещнат лично с Омбудсмана трябва да се запишат в предварителен списък, който ще бъде на разположение в Клиентския център на същия адрес от вторник -22.04. сутринта.

„Едногодишната ми практика като Енергиен омбудсман недвусмислено показа, че прекият диалог с клиентите и обсъждането на всеки отделен казус носят най-голяма полза не само за клиентите, но и за ЧЕЗ. През 2013 г. проведох кампания от срещи по места с клиенти на компанията. Продължавам инициативата си за провеждане на Дни на отворените врати в Западна България и през тази година“, каза Радослав Димитров.

Радослав Димитров е първият Енергиен омбудсман в България. Основната му  функция е да преразглежда решения, взети по клиентски въпроси от някоя от компаниите на ЧЕЗ в България – „ЧЕЗ Електро България” АД и „ЧЕЗ Разпределение България” АД. От създаването на институцията на 11 март 2013 г. Омбудсманът организира дни на отворените врати в 15 града на Западна България.

Омбудсманът се занимава с казуси, които вече са преминали през първоначално разглеждане съгласно стандартните правила на ЧЕЗ. В противен случай той ги предава на дружеството, в чиято компетенция спадат, и информира жалбоподателя. Когато спорът между клиента и дружеството на ЧЕЗ се решава по съдебен ред или с него се занимава Държавната комисия за енергийно и водно регулиране или националния омбудсман, омбудсманът на ЧЕЗ не се намесва. Становището му е финално и не подлежи на обжалване в рамките на компаниите от групата на ЧЕЗ в България.

Клиентите на ЧЕЗ могат да подават своите сигнали и да отправят препоръки за подобряване на обслужването и работата на омбудсмана на тел. 02 895 8450, факс 02 895 9770, на електронна поща cez.ombudsman@cez.bg  или чрез писмо на адрес гр. София 1000, ул. "Г. С. Раковски" № 140.

Денонощна информационна линия на ЧЕЗ: 0700 10 010

e-mail: zaklienta@cez.bg