ЧЕЗ преустановява планираните прекъсвания на електрозахранването по време на Великденските празници

110 екипа на компанията ще се грижат за спокойствието на клиентите

ЧЕЗ преустановява планираните прекъсвания на електрозахранването от 18 до 21 април 2014 г., включително, за да осигури необходимия комфорт на своите клиенти в празничния период. По Великденските празници ще дежурят 50 аварийни екипа, които ще се грижат за спокойствието на клиентите на ЧЕЗ в Западна България.

„Ще се погрижим за това нашите клиенти в Западна България да се насладят на уютни и спокойни Великденски празници. Надяваме се да няма извънредни ситуации. Но ако настъпят, сме създали необходимата организация, за да реагираме възможно най-бързо във всички региони, в които работим,“ каза Виктор Станчев - Директор „Експлоатация и поддържане“ в ЧЕЗ Разпределение България.

В допълнение към аварийните групи, които ще дежурят на Великден, ЧЕЗ разполага с още 150 екипа в готовност за реакция на цялата територия с площ над 40 000 кв. км. При извънредни обстоятелства Дружеството може да мобилизира общо 1100 специално подготвени и обучени служители.

При възникване на аварийни ситуации денонощно на разположение на клиентите на ЧЕЗ е горещата телефонна линия 0700 10 010. Компанията препоръчва в подобни ситуации клиентите да използват автоматичното меню за аварии, натискайки бутон 3, чрез което ще се информират по-бързо и ефективно в случай на аварийно прекъсване.

От 2014 г. на разположение на клиентите е и мобилната версия на сайта на ЧЕЗ www.cez.bg, където те могат да се възползват от уникалното за България от специално разработено онлайн приложение "Планови ремонти и аварии", за да получат информация в реално време за непланираните и планирани прекъсвания на захранването в техния район, както и за очакваното време за възстановяване на електрозахранването.

Денонощна информационна линия на ЧЕЗ: 0700 10 010

e-mail: zaklienta@cez.bg