Мениджъри на ЧЕЗ се срещаха с десетки клиенти през седмицата на потребителя

Представители на ръководството на компанията посетиха 8 клиентски центъра в Западна България

 

Мениджъри на ЧЕЗ се срещнаха и разговаряха с десетки клиенти от шест града на Западна България по време на компанията „Седмица на потребителя“. В рамките на инициативата, която се проведе от 17 до 21 март, представители на ръководството влязоха в ролята на служители в 8 от центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ в Западна България. По време на срещите потребителите имаха възможност да зададат своите въпроси и да потърсят съвместно с мениджърите решения на казуси, които ги засягат. „Седмицата на потребителя“ се организира за втори път от 2011 г. насам по повод Световния ден на потребителя 15 март.

„Срещите ни дават възможност да преценим кои услуги са наистина полезни и кои се нуждаят от подобрение. Това ни помага да подобрим работата си в бъдеще “, каза Зорница Йорданова, директор „Маркетинг и подпомагане на продажбите“ в ЧЕЗ Електро България.

Клиентите се интересуваха най-вече от възможностите за пререгистрация, декларирането на показания, разсрочването на плащания, съдържанието на фактурите и структурата на цените на електроенергията.

„За наша радост всички клиенти, с които се срещнахме, се изказаха положително за обслужването, което получават от служителите на ЧЕЗ. Това е наистина висока оценка за усилията, които правим в тази посока“, каза Димчо Станев, директор „Обслужване на клиенти“, ЧЕЗ България.

За 9 години ЧЕЗ инвестира 771 млн. лева в поддържането и развитието на мрежите и подобряване на обслужването. Базирайки се на богатия си международен опит, компанията въведе утвърдени европейски практики и модели, разработи и предлага голямо разнообразие от нови и модерни услуги и възможности, които улесняват и пестят време на клиентите, и подобри значително комуникацията с тях.

От стъпването на компанията на българския пазар бяха открити 31 центъра за обслужване на клиенти, броят на местата за плащане в брой бе увеличен от 319 до над 3800, разработени бяха близо 100 вида услуги. През 2013 г. ЧЕЗ въведе неприлагани досега практики в обслужването на клиенти – създаде енергиен омбудсман и учреди потребителски съвет с участието на независими експерти и потребителски организации. В началото на тази година компанията представи пакет от мерки „С грижа за вас“, който включва удобни и модерни услуги, по-дълги срокове за плащане на сметките и гъвкави възможности за разсрочване на плащането. 

В резултат на инвестициите и усилията на ЧЕЗ потребителите заявяват все по-голяма удовлетвореност от продуктите на компанията и обслужването, което получават. Социологическо проучване на „Алфа рисърч“ от ноември 2013 г. показва, че 75% от запитаните битови клиенти не са имали проблеми с обслужването през последната година.

 

Пресцентър на ЧЕЗ България

е-mail: communications@cez.bg